Крамничка «Запальничка» пропонує якісну оригінальну продукцію світових брендів. Напревеликий жаль і серед таких товарів іноді зустрічається виробничий брак або невеликі дефекти. На щастя, нашим клієнтам нема про що турбуватися, бо є гарантія – наш магазин працює в повній відповідності з законом України «Про захист прав споживача».

Згідно з статті №9 Закону України «Про захист прав споживача», повернути або обміняти протягом 14 днів можна товари:
1) які не були у використанні;
2) зберігають передпродажний зовнішній вигляд (виріб не використовувався, відсутність механічних пошкоджень, пливів і тощо);
3) мають товарний чек, неушкоджену упаковку і первісну комплектацію.

Ми настійно рекомендуємо перевіряти замовлення при отриманні.

Крамничка «Запальничка» не може гарантувати збереження крихких виробів при доставці поштою, але без питань замінимо пошкоджений товар, якщо це сталося з нашої вини або з вини перевізника. До тих пір, поки ви не розписалися в отриманні товару, технічно він все ще належить магазину і всі ризики на нас.

Замовлення має бути оглянуто особисто в момент отримання.

Якщо Ви виявили будь-які дефекти, то сповістить про це нашому представникові або співробітнику Нової Пошти та ВІДМОВТЕСЯ від отримання!!!

Переконатися що виріб належної якості – обов’язок клієнта при отриманні. Після отримання замовлення на руки він стає 100% вашим і далі магазин вже не несе відповідальності за будь-які пошкодження товару крім заводських дефектів.

Обміну та поверненню протягом 14 днів підлягають товари з виявленими за цей термін виробничими або іншими заводськими дефектами. Кожен випадок буде розглянутий індивідуально!

Увага!
Якщо отримане Вами виріб не влаштувало з причин, не пов’язаними з магазином або виробником,

в такому випадку процес відбувається відповідно до закону України «Про захист прав споживача»!

Гарантія на товар

Крамничка «Запальничка» пропонує своїм клієнтам тільки оригінальні запальнички. На все запальнички придбані в нашому магазині поширюється гарантія виробника. Опис гарантійних зобов’язань виробника можна знайти в інструкції до виробу.

Поверненню та / або обміну по гарантії не підлягають:

– частини, що б’ються і товари зі скла;
– вироби з ушкодженнями через неправильне використання, недостатній догляд та / або спроби самостійного ремонту;
– товари, пошкоджені користувачем;
– товари з механічними пошкодженнями;
u– елементи живлення (акумулятори).

Безкоштовне гарантійне обслуговування:

Якщо неприємна ситуація все ж виникла, перш за все рекомендуємо зв’язатися з нами. Послідовність дій така:

  • зв’язатися з менеджером магазину і обумовити проблему для встановлення, чи є це гарантійним випадком.
  • якщо випадок гарантійний, то необхідно узгодити з менеджером магазину умови відправки товару для огляду і діагностики.
  • повернутий товар направляється виробнику для подальшого ремонту або обміну.

Після ідентифікації проблеми нам буде потрібно деяка інформація про товар і покупця, а саме:

  1. Прізвище та Ім’я покупця
  2. Контактні дані: адресу, телефон, email
  3. Назва товару, модель, серійний номер якщо є
  4. Кілька фото на яких товар добре видно з усіх боків
  5. Опис проблеми
  6. Окремо кілька фото або відео самої проблеми
  7. Документ, що підтверджує здійснення покупки (чек)
Онлайн заявка